lördag 5 januari 2013

Mellis

Mellanmålen är ett av de bästa måltiderna! Mellis är faktiskt ett av mina favoritord :) Jag får minnen från fredagsmellis på fritids, med saftsoppa och limpmackor. Mellis ute i snön, varm choklad i solskenet. Mellis hemma efter gymnasiet med avancerade smörgåsar med olika röror och smoothies.

Just nu håller jag på att röra ihop en muslibarsdeg, det kommer räcka till många mellisar på skolan. Om de blir bra får ni receptet! 

Har ni några andra tips på goda mellisar?

2 kommentarer:

  1. Åh vad mumsigt med müslibars! Jag vill gärna ha receptet om de blir bra!! Mina tips får bli: kanelbagels, stekpannebröd med smör, skinka och gurka och slutligen den bästaste av alla mellisar (förutom dina fantastiska gymnasiesmörgåsar) MANGO!!! Aaah!! Kramisar, Sandra

    SvaraRadera
  2. Oh, mango! Jag får nog göra fruktsallad snart!

    SvaraRadera