söndag 6 januari 2013

Lördagsnöje

Igår mötte jag upp Anette på Ströget för att kika på rean och hänga lite. Efter julhelgen är det ju så mycket man vill uppdatera varandra om; vad man gjort, vilka man mött och vilka klappar man fått ;)
 Anette hade fått ett presentkort på fiskspa av mig i födelsedagspresent tidigare, så det passade vi på att prova igår. På bilden ser ni den hårda huden på Anettes fötter bli uppäten av de små tandlösa fiskarna. Rätt så otäckt faktiskt!
 Vi tog fikapaus. Man kan kanske se att det nyss har varit nyårsafton och nyårslöften nu ska hållas :) Mitt nyårslöfte hade inget med mat att göra, så jag njut av en supergod muffin!
Efter god risotto hos Anette ägnades kvällen åt roliga spel. Jag vann faktiskt en omgång! (Det är rätt ovanligt om man spelar mot Anette)

1 kommentar: