måndag 11 februari 2013

Mysig 'inte göra något'-helg!

Som vanligt när det är helg har jag så mycket annat för mig att bloggen hamnar långt ned på prioriteringslistan :) Den här helgen har faktiskt inte ägnas åt mycket alls, utan min att göra-lista har toppats av avslappning :) Stine har varit sjuk i helgen, så vi har mest varit hemma och myst, sett massor av filmer, läst böcker och spelat spel.
 Vi hade spa-kväll, gjorde ansiktsbehandling och la ansiktsmask. Gurka på ögonen skippade vi, det har jag bara testat en gång och då ramlade de bara av och ville inte alls stanna på ögonen!
Jag passade även på att  tvätta. Vi har fått nya tvättmaskiner här, men ett krångligt datasystem kopplat till så man bara kan boka en sak åt gången, antligen en tvättmaskin eller torktumlare. Jag valde, förvånande nog, tvättmaskin. Så det slutade med att jag fick torka kläderna i mitt rum. Kläder hängde precis överallt!
Vi har också ätit massor av god mat i helgen! Panerade färska rödspättafiléer med potatisskivor och sås, kycklingwok, hemgjord pizza, nybakta baguetter, hemgjord lakritsglass, broccoli- och skinkpaj...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar