söndag 17 februari 2013

Alla ting behöver ett hem

Det svåraste med att komma hem med nya Ikeafynd, är att finna någonstans att förvara sakerna! När man bara har 26 kvm, i hela lägenheten, så finns det inte många lediga utrymmen. Jag har tillslut lyckats hitta plats till det hela, och på köpet städat hela lägenheten! När man har så liten plats att bo på är det viktigt att veta precis var varje sak hör hemma, annars blir det rörigt så snabbt. Därför var jag snabb med att finna ett hem till varje ny sak, så min nystädade lägenhet ska se fin ut i ett tag till :)
 På köksbordet står min nyköpta vida vas, den gamla var alltför smal så blommorna rymdes knappt. Ovanför bordet syns min nya ram, som har fått två vykort med frimärksmotiv i. Men att köpa lite nytt, gjorde mig mest sugen mer; nu vill jag gärna byta motiv till något svartvitt i den andra tavlan också, så de matchar bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar