torsdag 25 april 2013

Här bor jag snart!

Idag efter skolan tog jag bussen till amager, dit jag flyttar om 2 veckor. Jag har aldrig varit där förut, så jag visste inte vad jag kunde vänta mig. Men jag blev positivt överraskad! Ca 1.5 km från mitt hus ligger amager strandpark, där man kan hyra kajaker och kanoter, promenera längs vattnet eller grilla i parken. Det såg så mysigt ut! Dessutom har de byggt en gigantisk vik/lagun med sandstrand, så förhoppningsvis blir det badvarmt där i sommar!

Jag har inte fått nyckel till huset än, så jag kikade bara på utsidan. Men det ser fint ut! 7e våningen kommer jag bo på, tur det finns hiss! :-)

2 kommentarer:

  1. Fint område ser det ut att vara. Men sjunde våningen, hu det svindlar! Hoppas att det är fint inne i lägenheten också! Lycka till Ylli! kramar från fof

    SvaraRadera