fredag 5 april 2013

Allt bara flyter på!

Fredag eftermiddag och jag sitter på tåget på väg hem från skolan. Jag är helt superlycklig idag! Vet inte riktigt varför, men allt känns bara så perfekt! Har haft en rolig och lärorik dag på skolan, äntligen känns det som att jag har koll på hur hela mitt KLM-ämne hänger samman! Dessutom bokade jag resa hem till Sverige igår, det här blir nog en supersommar! Jag ringde och pratade med Sandra på stationen medan jag väntade att tåget skulle komma, och det var så roligt att jag helt missade att kliva på mitt tåg. Otur, men idag kan inget ta bort mitt goda humör, så jag såg det som en ursäkt för att köpa en jättestor kanelbulle att mumsa på medan jag väntade på nästa! Ikväll ska jag på middag hos Stine och sen ska vi och hennes familj ut och spela bingo :-) Och imorgon kommer pappa på besök!! Det ser jag fram emot supermycket! Jag har nog allt jag kan önska mig! :-)

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Roligt att du är så nöjd med livet! Hoppas att pappa och du får en jättefin helg tillsammans!
    Vi har det också bra, fast idag har det börjat snöa igen, faktiskt mindre roligt! Men det sägs ju att den nya snön ska ta bort den gamla. Aprilsnö, fårajö! Kramisar från fof

    SvaraRadera