lördag 15 februari 2014

Helg!

Så skönt att vakna upp på lördagsmorgonen och veta att man inte ska till skolan utan kan ligga och dra sig i sängen så länge man känner för det!

Typiskt nog vaknade jag strax efter sju bara för att jag kan sova länge idag... En skoldag kan jag lätt sova till nio-tio, men då får jag ju inte det... Nåja, får väl utnyttja min sovmorgon en annan gång!

Idag ska vi på födelsedagskalas hos Stines lillebror som fyller 11 år. Ser fram emot de danska fødselsdagsboller, söta vetebullar med russin som äts med smör , som är obligatoriska på varje kalas!

1 kommentar:

  1. Hej kära lilla vän! Tusen tack för det fina kortet! Jag blev sen så brevlådan var redan tömd när jag la på ett kort till dig i torsdags! Men det är på väg.
    Hörde i dag om Stine av Jörgen. Hoppas att hon mår bättre nu! Måste ha varit hemskt när det hände. Hälsa henne så gott. fof

    SvaraRadera