söndag 2 juni 2013

Stine gästbloggar

Läseferien er i fuld gang, og Ylva og jeg er har begge gennemfört halvdelen af vores eksaminer.
Jeg er som alle andre danskere ved at dö over stress mht. at läse op på allt det vi har gennemgået i hele skoleåret, mens Ylva synes det er lidt ligesom en leg og gläder til hun skal ind og vise hvor meget hun ved - gid jeg også syntes det var så let at gå til eksamen!

Men når der er läseferie, er det vigtigt også at lave noget sjovt når der er tid. Så i går havde vi en dejlig sommerdag! Tidligt om morgenen tog vi til stranden for at slikke sol, läse, slappe af og hoppe fra udsprings vipperne, skönt var det! Dog om aftenen var ylva blevet helt solbrändt, så jeg har heldigvis stadig en chance for at blive den mest brune igen i år!

Vi skulle efter den lange dag på stranden, have svenske ködboller til aftensmad. Mens vi stod og lavede mad og farsen var helt färdig, mente Ylva der lige skulle lidt pepper i også. Det var dog ikke en lille smule der kom i, pepperkvärnen gik i stykker, og det meste af det pepper som der var i pepperkvärnen kom i. UPS!

Picknick med hembakade bagels och en stor fruksallad av vindruvor, kiwi och nektarin
Bus i vattnet!
Stine vågar hoppa från det högsta hopptornet!
Medan jag nöjer mig med att hoppa från bryggan :)
En hel pepparburk fick sorteras från köttfärsen...

1 kommentar:

  1. Kul med dansk gästbloggning! Jag behöver träna min danska läsförståelse! Mer sånt Stine! :) /Sandra

    SvaraRadera