fredag 20 juni 2014

Glad midsommar!

Njuter av min fjärde dag av det 2 1/2 månad långa sommarlovet! Så fantastiskt härligt att vara ledig! Efter jag klarade min sista examen firade jag med en mysig grillkväll med min klass, sen har jag hängt på stranden några dagar, simmat i havet och solat! Jag älskar sommaren!

Idag är det ju midsommar i Sverige, så jag firar med söta goda jordgubbar! Egentligen är det inte midsommar här i Danmark förrän på måndag, med man kan ju ta det bästa från båda världar och fira två gånger!

1 kommentar:

  1. En mycket skön Midsommar skickar vi till dig och Stine! Vi har nyss ätit Rabarberkaka med grädde och jordgubbar till elva-kaffet! Gott, gott, gottigottgott!
    Grattis till din examen också! Du är sååå duktig! Hälsningar Farmor, Farfar och Anders. Obs! Nyss kom det en regnskur igen! Vi behöver i alla fall inte vattna!!

    SvaraRadera