måndag 7 april 2014

På skojakt!

Igår cyklade vi till ett köpcenter i närheten för att leta nya vårskor. Mina gamla vårskor var så trasiga att jag slängde dom i höstas, så jag har bara haft mina springskor från gymnasiet och gummistövlar den sista tiden... Men igår skulle jag hitta nya! Jag hittade också några jättefina från vagabond i beige mocka, som jag blev helt förälskad i! Tyvärr inte fanns i min storlek... Typiskt!

Stine passade däremot i många av skorna, och fick också med sig ett par superfina sneakers med lädersnören hem. Hon som inte ens hade tänkt köpa skor...

Hela kvällen igår gick hon omkring med skorna på här hemma, så nöjd över dem! När hon tycker om något så älskar hon det verkligen! Hennes förra favvo-skor, svarta Nike, hade hon så länge att det gick hål i tyget på sidorna så lilltårna kikade ut, och inte ens då slängde hon dem! Istället använde hon bara svarta strumpor till, så tårna som stack ut inte skulle synas lika tydligt! :-)

Hoppas de nya skorna blir lika älskade som dem, och att jag snart också hittar några som passar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar